Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití herních principů a gamifikace v marketingové komunikaci v místě prodeje
Indrová, Anna ; Jesenský, Daniel (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje využití gamifikace v marketingové komunikaci v místě prodeje. Gamifikace, tedy fenomén aplikace herních principů v neherním prostředí, je v současné době jeden z nejrychleji rostoucích trendů marketingu a je využívána v mnoha odvětvích. Práce se zaměřuje na využití a roli gamifikace a herních principů přímo v místě prodeje, kde pomáhá značkám zaujmout zákazníky, navázat s nimi vztah a potenciálně tak naplnit jejich marketingové cíle. Cílem teoretické části práce je definovat pojmy potřebné pro praktickou část, dále zasadit gamifikaci do kontextu teorie her a herních principů a ty dále definovat. Práce shromažďuje teoretické informace a koncepty ke gamifikaci jako k in-store komunikačnímu nástroji a na jejich základě konstruuje strategii pro správnou implementaci gamifikace v místě prodeje. Praktická část práce se věnuje konkrétním případovým studiím aplikace herních prvků v in-store komunikaci, které jsou následně zhodnoceny na základě konceptů a kritérií definovaných v teoretické části práce.
Point of sale as one of the crucial factors of purchase
Pohančeniková, Dagmar ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Jakešová, Patricia (oponent)
Cílem této bakalářské práce je provést analýzu in-store aktivit hypermarketu Albert s bližším zaměřením na POP nástroje a nákupní atmosféru. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy jako in-store komunikace, shopper marketing a smyslový marketing. Dále jsou zde podrobně popsány POP nástroje používané v obchodních jednotkách dle jednotlivých typů. V praktické části najdeme podrobnou analýzu vybrané prodejní jednotky podle zvolených kritérií. V závěru provádím vyhodnocení a přikládám také návrhy na zlepšení.
Analýza trhu sušenek aplikovaná na in-store prostředí
Worbisová, Michaela ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Cílem diplomové práce bylo udělat analýzu trhu sušenek v in-store prostředí a dát společnosti Kraft Foods doporučení, jak se v tomto media typu prezentovat do budoucna. Práce sestává z teoreticko-metodologické a praktické části. V teoreticko-metodologické jsou charakterizovány pojmy spojené s trhem, analýzou trhu, nákupním rozhodováním - jeho druhy, procesem a faktory, které jej ovlivňují. V této části je také popsána komunikace v in-store prostředí, disciplína, proces a metody marketingového výzkumu. Praktická část vychází z teoretické. Zahrnuje informace o trhu sušenek, společnosti Kraft Foods, jejich konkurentech a zákaznících. Byly v ní provedeny analýzy dat Nielsen, Admosphere, MML, U&A a vlastní výzkum formou pozorování na hyper a supermarketech. V závěru jsou shrnuty všechny důležité poznatky plynoucí z výzkumu a analýz a jsou v něm uvedeny má doporučení pro Kraft Foods.
OOH reklama na českém trhu
Vlčková, Andrea ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Trnka, Lukáš (oponent)
Cílem této práce bylo představit komplexní pohled na OOH reklamu na českém trhu, zhodnotit současnou situaci a nastínit směr, ve kterém má tato forma reklamy vysoký potenciál pro další rozvoj a kterým by se tato forma reklamy mohla ubírat, a to zejména v rámci využití inovativních technologií v oblasti in-store reklamy. V teoreticko-metodologické části je vymezena OOH reklama v rámci marketingového mixu a marketingové komunikace, zmíněna je její historii, výhody a nevýhody, rozděleny jsou nosiče OOH reklamy dle umístění a využití. Zaměřila jsem se na zásady tvorby OOH reklamy, legislativu, která tuto formu reklamy upravuje, věnovala jsem se měření outdoorové i indoorové reklamy a popsala jsem proces plánování OOH reklamy. Dále jsem zhodnotila současnou situaci na českém trhu a vymezila nové trendy OOH komunikace, na které jsem navázala v praktické části. Praktická část vychází z teoretické. Zahrnuje informace o společnosti UGO! Media, o jejich materiálech a produktech s ohledem na jejich využití v rámci instore reklamy. Zmíním zrealizované kampaně a průzkum, který se váže na efektivnost při využití základního materiálu UGO! Media a nakonec se věnuji vlastnímu výzkumu, který se týká využití nabízených produktů UGO! v konkrétním místě prodeje. V závěru jsou shrnuty všechny důležité poznatky plynoucí z výzkumu, jsou v něm uvedená má doporučení pro další využití UGO! produktů v daném místě prodeje a obecné zhodnocení potenciálu ve využití nových technologií v oblasti instore reklamy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.